tisdag 17 mars 2009

.. Hej :'D

Hej :D

Jag är trött! Och det är så härligt, speciellt när man har ett berg av läxor som hänger över en hela tiden! :D Finns det något bättre? ^^ Jävla skit.
Orkar inte med något överhuvudtaget nu. Jag vill somna och vakna upp på fredag ffs :O
Just det. Vi skulle fått pannkakor till lunch på fredag, men det flyttas till nästa fredag i stället. Pannkakor <3>_> Visst, det har blivit stor skillnad i bamba sen jag och Hanna skrev våran lilla insändare :D duktiga är vi ^^ men det är fortfarande flummigt -.-'
Ooooooooooooooooooch så har vi matteprov nästa vecka! Enhetscirklar :D Och allt annat som har med trigonometri att göra :D Äh, det är nog inte det värsta just nu, det värsta är religionsprovet som jag tog på mig att göra nästa onsdag >_> Hade oförberett prov i går om judendomen, det gick sådär, 15,5 p av 20 möjliga. Och nu har vi övergått till Hannas favoritämne inom religion, nämligen Kristendomen! Bara för det så tvingade jag mig att börja läsa Bibeln igår, av någon anledning.. Den visade sig vara precis lika långtråkig som jag hade väntat mig :D Tur att Hanna varnade mig, så att jag kunde sluta i tid xD
Näe, man kanske skulle ta tag i kemin och engelskan och fysiken och franskan ^^

Hejdå :D

1 kommentar:

  1. Kristendomen in my heart <3 xD
    Bibeln är urtrist ;D

    .. jag vill ha pannkakor T_T

    SvaraRadera