torsdag 26 mars 2009

Maaow :3

Uuuuuuuuuuuuuusch vad trött jag är, tänk att man kan bli så trött av absolut.. ingenting! :D
Var hos Hanna igår, vi smetade ihop lite våfflor :D (Vååååååååååååååååååååååffloooooor <3 Receptet finns på Hannas egna lilla blogg: www.gladsnekare.blogspot.com .

På tal om våfflor och att äta, så har jag knappt ätit ett skit idag. Maten i bamba var ... vidrig? Åt bara typ 5 tuggor. Till frukost blev det endast en liten knäckemacka med endast en ostskiva på, och efter det, kära vänner, har jag bara ätit en fralla :D Nej, jag har inte anorexia.. Jag har bara mått skit hela dagen :)
Men nu börjar min mage fatta att den inte ska få nåt att äta, så den hungrar inte så värst mycket längre! Bra det, så slipper jag se ut som en tjockis. Perfekt! "Svältmetoden", hört talas om den?^^ Kanske inte funkar i längden, men efter ett par månder ser man ut som en pinne, så^^

Åh, fan också, matteprov imorgon ju ... Har jag varit duktig och pluggat hela veckan? Nej! :D Kommer säkert gå åt helvete, men men... Jag har ju trots allt mitt formelblad! <3 xD
Och efter hela sega skoldagen som slutar 15:20 så bär det av till Borås och till älsklingen! :) Och så är det högskoleprov på lördag. Lite misslyckat dock att inte jag och Oskar (ja, min pojkvän..) inte får skriva det på samma ställe! Han ska skriva det på en ful, skabbig skola och jag ska skriva det på den fina högskolan ^^ Nåja, det är inte lokalen som räknas, det är poängen man får :O

På tal om ingenting så... JAG VILL HA NYA SKOR FFS! NUUUUUU! Och helst lite annat nytt också ^^ Får väl vänta till sommaren, fick ju trots allt idag veta att jag fått sommarjobb i 3 veckor, i juni :D Pengar <3

Leverpastej! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar