torsdag 26 februari 2009

Blogg .. :D

Hej hej :)

En impulsivt skapad blogg :) roligt, eller hur? :D Men jag antar att det är sådan jag är. Impulsiv, alltså.

Jaha, ja. Vem är jag? Jo, jag är en blond & blåögd 1,62 meters vanlig svensk tjej på 17 år :)
Jag gillar att sjunga och att gå i skolan :D haha, ja, faktiskt så är det så. Jag läser andra året på det Naturvetenskapliga programmet :)

Varför skapade jag nu då denna blogg? Det hela startade med att jag kände att det skulle vara bra att få skriva av sig lite ibland, så varför inte? ^^ Och.. ja. Det är nog den enda vettiga anledningen jag har. Egentligen brukar jag inte gilla bloggar, men ändå :D

Nåja, nu ska det pluggas lite fysik. Har prov imorgon och känner att jag borde börjat plugga lite tidigare. Fy på mig! Man ska inte sitta vid datorn, man ska plugga! :o

Hejs ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar