måndag 13 april 2009

Borta

Ja, det är vad lovet är det. Borta.
Det känns konstigt, jag har väntat så länge och så är det bara över. Så... Snopet.

Men det värsta av allt, är att min älskling är borta nu. Han åkte hem idag, klockan 16:32 såg jag honom för sista gången på en vecka. Jag var så förstörd att jag inte ens kunde vända mig om och se på honom en sista gång. Låter jag bortskämd? Tyck det då, jag bryr mig inte ett skit.

Så nu sitter jag här ensam. Ingen som biter mig, kittlar mig eller skrattar åt det fula påskägg i trä som jag åstadkom för 8 år sedan. Det är helt otroligt sjukt jävla ensamt. Jag nekar inte till att några tårar faller, för så är det. Nåja, får sova några nätter ensam, vakna ensam och äta ensam. Sen blir det fredag och då kommer jag vara jätteglad <3 .... tills det blir söndag och jag måste åka hem.... suck :( jag har det inte lätt jag.

Nåja, bara ett sommarlov kvar tills sommarlovet... suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar